Ona-san

Un an a durat, un taifun şi-un tsunami, dar japonezu’ care a zis că face o treabă o face; chiar dacă stă cu picioarele-n apă pînă la genunchi, lui îi merg computerele şi mintea.

Asta e, vasăzică, antologia:  Time waits for no man – East European SF & Fantastica in the first decade of the 21st century. Realizată de dumneaei, publicată de dumnealor.

Time waits for no man - East European SF & Fantastica in the first decade of the 21st century

Harta invitaţilor (din România mai apare şi povestirea O femeie de succes, a Roxanei Brînceanu, pe care n-o găsesc nicăieri pe net să-i pun un link. Fato, fă-ţi un sait, un blog, un feisbuc, o păginioară, ceva!):

Şi de-aici începe textul meu, Eu şi un cîine, în traducerea lui Sumiya Haruya. Lectură plăcută…  😀

Dacă în japoneză nu vă place, îl aveţi în română aici. (Sau la tîrgul de carte, că tot începe de mîine la Romexpo.) În franceză bănuiesc că nu vă coafează.

11 responses to “Ona-san

  1. Am vazut o mica greseala de traducere in varianta japoneza 🙂
    Felicitari!

  2. Ce fain sună în japoneză…. 🙂
    Mult succes în casa nouă!

  3. Uaaaa, vreau si eu, unde gasesc asa comoara? Poate daca va am pe voi traduse o sa reusesc sa fac si eu progrese la citit in limba asta!

  4. Bine-aţi venit, dragilor. Da’ ce iuţeală avurăţi! 🙂

  5. Bravo, bravo, bravo! Super-realizare! Nu cred ca sint multi romani tradusi in japoneza! Felicitari!!!!!

  6. Mulţumesc tuturor!
    (Loredana, dacă te descurci pe amazon.co.jp…)

  7. Ona-san, Facebook să trăiască şi cine ţi-a anunţat blogul acolo la fel!

  8. Of, mersi, mă descurc, dar amazonul respectiv nu trimite decât cu DHL, iar DHL din Ro este de o nesimţire crasă. Închipuie-ţi că după ce am plătit 40 de euro pentru livrarea a doua cărţi, au avut tupeul să-mi mai ceară încă 15 că să mi le aducă la serviciu în loc de acasă.

  9. Big in Japan:)
    Oricum voiam sa invat japoneza. Fara gluma.

  10. uof, care e aşaaaaa frumoasă…… (povestirea.)

  11. Felicitari, Ona !
    Cu stima,
    Vlad sau Vladimir Luchyan Dumitrescu.

Lasă un răspuns

