Viaţa-i grea şi lumea-i rea!

Se dă un blog despre traduceri. Postare despre cum să te faci traducător – cu sau fără patalama. Primul comentariu, de la o oarecare duduie „cris”:

Buna. Am fost eu si am dat examen la Ministerul Culturii pentru tehnica. Nu am luat. Am picat cu 6,13. Se ia examenul cu 7. Nu vreau sa par laudaroasa, dar sincer nu stiu cum as fi putut sa traduc mai bine. Dar se pare ca domnii care au corectat, au alta parere. Am sa mai incerc. Asta e. Sunt un pic dezamagita dar merg inainte.

Găinuşă, să-ţi dau un indiciu: dacă şi la examen ai pus virgulă între subiect şi predicat, iată unul dintre posibilele motive pentru care picaşi. Plus că ai luat notă cam mare pentru asemenea dude.

4 responses to “Viaţa-i grea şi lumea-i rea!

  1. Eu am picat cu 6.50. Cred ca am pus-o intre predicat si complementul direct. 🙂 Si eram la juridic. Da, bre. Rea e lumea. Acum doar luasem primul examen, de ce nu m-au trecut si la al doiela?! … -le mama lor! 🙂

  2. al doilea era retroversiunea?

  3. i-hi. shame on me.
    acuma nu ca ma scuz, dar mi s-a parut total aiurea ca l-am dat scris de mina.
    Dupa 7 ani de spelling tool … e cumplit sa ai de scris citeva pagini bune, contracronometru, fara unealta. Si alt chin pentru mine a fost cautatul in dictionar carte, lucrul cu ciorna scrisa de mina, transcrisul . Mi s-a parut macinator de timp aiurea si anacronic. Bine, eu sunt oricum o moscaita la scris, dar am simtit ca mi-ar fi fost mult mai bine pe PC.
    Si un mister ramine si picatul cu 6, 50. Acum de ce nu m-au picat cu 6. 49. daca tot m-au picat. Probabil ca au vrut sa fie dragutzi sa imi dea o sansa sa fac contestatie ca la 50 de sutimi diferenta de nota minima de admitere poti sa faci. Mai platesti juma dintr-o taxa subtantiala de examinare si incerci. :)Nu merci. Mai ales ca mi-au povestit unii ca intr-o sesiune ar fi picat mai toti candidatii la examen. Si sa vezi atunci incasari din contestatii.

Lasă un răspuns

