David Icke

(Probabil e un fel de “complex al eroului”.) Îmi doresc cu disperare să fiu mai mult decît sînt pentru cît mai mulţi oameni. Îmi doresc să fiu binele din mitologica încleştare dintre bine şi rău, să lupt şi să mă sacrific fără a obţine nici un avantaj, doar recunoaşterea oamenilor. A cît mai multor oameni. Sufăr îngrozitor de insignifianţă, dar nu conştientizez asta, nu pot sau nu vreau s-o conştientizez, şi atunci, din instinct de conservare, ca să nu mă sinucid sau ca să nu iau viaţa altora intrînd cu o puşcă într-un fast-food, creierul meu începe să adune şi să proceseze informaţiile într-un mod cu totul inedit. Informaţiile devin seminţe care rodesc diverse specii exotice în solul fertil al sfertodocţiei mele, udat de ploaia bogată a imaginaţiei şi îngrăşat cu compostul care este complexul eroului. Sînt absolut sincer, absolut dezinteresat, cuvintele izvorăsc din mine ca inspirate „de sus“ şi le ofer oamenilor cu toată dragostea mea. Îi învăţ, din preaplinul a ceea ce am aflat la rîndu-mi, că lumea e condusă de o rasă reptiliană camuflată în hominizi şi aşa şi pe dincolo, restul nici că mai contează…
Terenul e fertil, ploaia nu încetează să cadă, compostul e hrănitor. Pepiniera mea de plante exotice va rodi la nesfîrşit.
Uite, iuzării cu mintea deschisă (a se citi goală, dar ăsta e lucru secret, nu se spune în public) s-au lăsat pătrunşi şi iluminaţi de vorbele mele. E drept că unii mă acuză chiar pe mine c-aş fi un reptilian (trădare!), sau măcar manipulat de Illuminati (horrible dictu!), dar, din fericire, cei care au înţeles adevărul îmi sar în ajutor:
„Ce stupid!!! Cei care vad si simt aura stiu clar ca david ike nu e reptilian. Plus ca este de ajuns sa te uiti la documentarele facute de el ca sa iti dai seama de comportamentul sau inocent si de pasiunea venita din inima.
Insa pt necunoscatori ceea ce ai postat tu este ceva out of this world…cei care au vazut vreodata o structura reptiliana stiu ca un reptilian nu arata asa. Plus ca mai este un mic amanunt, si anume ca reptilienii nu exista decat ca si descendenti ai unor linii genealogice venite inca din antichitate. Chiar si asa genetica este mult „diluata”. In rest ….sa nu uitam ca in primul rand reptilienii sunt fiinte ANORGANICE care nu se pot manifesta in 3D decat prin posedare  
Daca ar trebui sa ne luam dupa filmuletele postate de tine ar trebui sa acuzam orice om care nu are o expresie tocmai angelica de faptul ca e reptilian…come on!! Wake up!!! Pe ce lume traiti? Ati ajuns sa vedeti reptilieni peste tot, ceea ce denota mici probleme pshice  
Manipularea la care suntem supusi este mult mai subtila … credeti ca ati descoperit nu stiu ce cand de fapt doar va adanciti in paranoia …faceti jocul celor care ne manipuleaza … E … din greseli invatam!“

…sau nu.
În fine, credinţa în nimic e lucru mare. Mă uit doar la cîţi oameni cumpără Oscillococcinum…
Aşa că vă spun La mulţi ani! şi vă doresc mai puţine iluminări anul ce vine.

(ah, frak! am uitat că la anul e sfîrşitul lumii deja!)

.

8 responses to “David Icke

  1. Ceea ce-ti doresti cu adevarat sa devina realitate in 2012. La multi ani cu sanatate!

  2. Să trăieşti, asemenea şi ţie!

  3. Sfârşit al lumii fericit – şi încă mulţi ani cu sănătate după aia! 😀

  4. :)))
    Mulţumesc, Vero! Oricum sfîrşitul lumii la mine se amînă, am o treabă mai-nainte – şi pentru ea folosesc în continuare un anumit suport de cărţi, pentru care nu încetez a-ţi mulţumi!

  5. Mă bucur că ţi-e de folos! 🙂

  6. La multi ani si pe aceasta cale:) – dar bucati de roman cand mai vedem, totusi?:) I ‘m here, waiting for.

  7. Err… probabil cînd oi termina traducerea de-acum… :((((

  8. Eh, pai atunci spor la tradus, ca sa termini cat mai repede…

Lasă un răspuns

