Rahat

Aşaaaa de taaare mă bucur c-am cumpărat încă de-acum o lună bilete la nişte zboruri Malev, cum nici nu vă puteţi imagina…

6 responses to “Rahat

  1. 3 zile. daca mai amanau falimentul 3 zile ajungeam si eu unde trebuia… cu muuuuulte milioane platite, la fel, in avans cu o luna 😦

  2. Dacă ai plătit cu cardul, du-te la bancă şi fă refuzul ăla de plată. Oricum o să-ţi primeşti banii mai repede decît mine, care aveam bilete pentru iulie-august şi, citez din zisele băncii, „contestarea platii se poate face abia dupa ce expira acest bilet, adica dupa data de intoarcere inscrisa pe el”. pfff…

  3. Nu stiu cu cine faci tu banking 🙂 Mie mi-a zis de la banca, „aveti putine sanse sa vi se accepte acest refuz de plata”. Asteptam.

  4. cu Transilvania.
    şi întrebarea firească, „de ce?”, le-ai pus-o?

  5. Mi-au returnat banii. Corect din partea lor. Bafta si tie!

  6. mulţumesc frumos. (eu însă… mai la vară.)

Lasă un răspuns

