Carla Bruni

Tot mă ţin să vă zic şi tot uit.

Poate recunoaşteţi decorul ăsta.
Da, e Giotto, barul-tîrgurilor-de-carte.
Acum, dacă v-aţi adus aminte, ziceţi repede ce-i în plus în imaginea de mai sus.

.

Vă zic eu: numita Bella, după cît e de frumuşică, sau Carla Bruni, după culoarea mantoului. Căci cine putea să se aciueze la barul ăla de sefişti, dacă nu o mîţă neagră…

Şi are şi drăguţ, vine mereu s-o cheme afară, aşa că luaţi-vă gîndul!

14 responses to “Carla Bruni

  1. Patru negre:)

    P.S. Noi fragmente de roman? Sau chiar romanul?

  2. În conservare deocamdată. 😦

  3. de fapt e scrisă o halcă măricică de 200 de pagini standard, dar începusem s-o postez pe măsura revizuirii, operaţiune din care m-am oprit ca să mă dau cu capul de pereţi căutînd idişisme şi structuri lexicale etnice din new jersey-ul anilor şaizeci :(((

    • da, si eu sunt acu la o nemernica de revizuire si nu suport etapa asta, cah… eh, tre sa trecem peste ele, ne mobilizam si gata… sper…

  4. din păcate, idişismele şi alealalte sînt pentru traducere, cărticica mea a murit şi-am îngropat-o, vom vedea dacă se mai aplică ‘fenomenul Lazăr’. vreodată.

    • o sa iau asta ca pe o gluma, cam macabra ce-i drept… si o sa astept noile fragmente, chiar daca va dura putin mai mult. si astept si reeditarea la sfasierea. nu te las sa scapi cu asta, sa stii:)

  5. lasă, că-s destule cărţi pentru adolescenţi 😀

Lasă un răspuns

