Wish list…

…pentru lucrat în deplasare. Ca să nu mă mai întorc de prin alte zări doar pen’că am de tradus sau alte vrăjeli.

Description: ThinkPad X220
Processor: Intel Core i5-2520M Processor (3M Cache, 2.50 GHz) *
Operating system: Genuine Windows 7 Professional 64
Display type: 12.5″ Premium HD (1366×768) LED Backlit Display, Mobile ** Broadband Ready, 3×3 Antenna
Total memory: 4 GB DDR3 – 1333MHz (1 DIMM)
Fingerprint reader
Hard drive: Intel 160 GB Solid State Drive, Serial ATA
Battery: ThinkPad Battery 29++ (9 cell)
Bluetooth 3.0
Integrated WiFi wireless LAN adapters: ThinkPad b/g/n
Accessories and options: Lenovo Messenger Max

* cred că-mi ajunge şi frac-su mai ieftin, i3…
** sper că asta-i varianta cu IPS…

9 responses to “Wish list…

  1. Mda… si la mine place asta!

  2. ona, manca-ti-ash, ai devenit prea suprarealista pt moi!
    ce pana mea ai scris aici? parca ar fi urmarea la ubu roi, varianta siliconata din vale, sa-ntepenesc!

  3. Fratele meu împricinat, intraşi la spam, a naibii să fiu dacă ştiu de ce, iertare c-a durat atîta pînă am văzut.
    Da’ ştii ce palpitaţii mi-ai dat? Cînd am început să citesc comentariul din spam, nu mi-am dat seama la ce postare fusese pus şi am crezut că-i la pagina cu Umbra trupului său, să leşin de necaz şi mai multe nu :)))

  4. credeam ca doar la mine umbla comenturile braNbura… 🙂

  5. Mulţumesc. Dacă mă hotărăsc să-mi iau ceva cu autonomie mică, tastatură slabă şi carcasă fragilă, mă uit şi acolo precis. 😀

    • Orice poti spune, numa’ de tastatura nu te lua 🙂 Si ThinkPad si IdeaPad sunt tot Lenovo (ex-IBM) si au singura tastatura profi; sunt la al treilea Lenovo de-acum… (sa nu-mi zici „la multe inainte”:P)

      • Io zic să te uiţi mata mai atent la tastatura de la ideaPad şi pe urmă la tastatura de la Thinkpad şi după aia să-mi zici cum sînt amîndouă tastaturi profi. Oricum, IdeaPad nu e serie profi şi se vede asta în utilizare.
        (Să-l stăpîneşti sănătos şi îndelung. 🙂 )

  6. Pingback: Bucăţele | Trei negre

Lasă un răspuns

