Anticipaţia!

 Se relansează Anticipaţia!
Editura Nemira anunţă că a cumpărat brandul şi-l relansează. Deci revine numele Anticipaţia pe piaţa românească de SF (ceea ce mă bucură foarte mult). Era şi cazul. Era şi păcat să nu. Director onorific are să fie Alexandru Mironov (ceea ce mă bucură aşijderea). Era şi normal să fie aşa.
Iar Nemira a luat brandul (ceea ce mă emoţionează). Moaaa… Nemira e-n bani. Nu care cumva, te pomeneşti, o să-mi plătească şi dările pentru cartea de muncă neplătite de-acum zece ani?
Neah…

2 responses to “Anticipaţia!

  1. ce de mai sperante, mai, ona! 🙂

  2. aaa, nu, pe mine nu cred că mă poate acuza nimeni de încredere şi speranţe d-astea :D. Şi-apoi, nu văzuşi cuvîntul-cheie din final? Acel „neah” este parola membrilor asociaţiei păţiţilor sceptici din toată lumea.

Lasă un răspuns

