Pa!

Şlapii, saltelele, cortul.
Pa!

5 responses to “Pa!

  1. Ah, chestiile astea haiducesti cu cortul! O viata am indraznit sa visez si eu la asa ceva si nu m-am hazardat niciodata. Sa vin si eu sa iti calc pe urme?! 🙂 Pe mine ma poti tine pe presul de la intrarea din cort. Nu ocup mult spatiu! 🙂 Ma fac covrig mai dihai decit un ceainic 🙂 Si la o adica pot sa dorm si sub o umbreluta…

  2. O viata am visat dar de indraznit nu am indraznit… voiam sa zic, e clar abia m-am sculat din somn, eram la cafea, vremea asta ploioasa… deh

  3. aaaaa, da’ nu-ţi trebuie nici un curaj, să ştii. se întinde cortul, se desface salteaua, se aşterne prosopul în faţă, se culcă ipochimenul pe prosop. 🙂
    ipochimenul avînd pe el diverse grade de costum de baie, de la full la zero, mă-nţelegi.

  4. în altă ordine de idei, io la cort n-am preş, iar sub umbreluţe e cu taxă, nu servim. 😀

  5. Am venit de la Costinesti… Altfel veneam si eu cu voi… Sa aveti o vreme minunata !
    Cu drag,
    Vlad.

Lasă un răspuns

