Nelamuriri de toamna-iarna

1. Napii nu-s ăia de cresc ca nebunii și-ți invadează curtea? Ăia pe care nu trebuie să pui folie, pe care nu trebuie să-i aperi, să-i îngrași, să-i stropești la picătură, să-i pupi pe frunte și să le cînți colinde, de fapt ăia cărora nu trebuie să le faci nimic, și tot vor crește?
Și-atunci, pentru ce șlapii mei prăfuiți costă 10 lei noi kilul de napi în piață la Obor?

2. A mai pățit cineva să nu poată instala fonturile Microsoft în Linux Mint (Maya)? Nici din repository, nici cu terminalul n-a mers. No idea why. Draci cît casa. Frak!

10 responses to “Nelamuriri de toamna-iarna

  1. bravo, dragi tovarăși, eu pun întrebări și voi dați laicuri! :)))

  2. Dacă-s toţi ca mine, adică nu ştiu nici cum arată napii, nici cum se instalează fonturile alea, apăi ce să facă şi ei, săracii?

  3. :)))
    eh, oricum, a fost un motiv suficient ca să renunț la Mint.

  4. cam scumpi, dar, ca orice radacinoasa mai poti prinde prin piete, trebuie cumparati. sunt buni de pus in beci. pentru ca rezista peste iarna si alta sursa cumsecade de minerale (cand esti vegetarian) nu prea ai.
    decat pastilele, care-s mai ieftine (chiar si daca le cumperi pe cele mai scumpe). uite si link: http://www.megaproteine.ro/Performanta-sportiva/Animal-Pak/
    si asta ca sa nu ai nelamuriri: http://itaydrory.com/wp-content/uploads/2012/01/animal-pak-pills-300×240.jpg
    10 pachetele in 10 zile pe luna e ok.

  5. beci n-am, cu vegetarianismul nu votez, suplimente îmi iau din altă parte, nelămuriri de-astea n-am. aveam două în însemnare, da’ n-am primit răspuns la ele. 😀

  6. la a doua gasesti raspuns daca pui intrebarea in comunitatea potrivita – in caz ca nu vrei ca cauti in arhivele lor, unde sigur a fost… raspunsa.

  7. îți dai seama că în „comunitate” am căutat răspunsul. întrebarea nu era cum se instalează, ci dacă a mai pățit cineva să nu-i meargă. mai știi cum era la școală? „citiți cu atenție enunțul întrebării înainte de-a vă apuca să răspundeți!” 🙂
    (oricum însă, am renunțat la mint.)

  8. pai… era prea simplu sa raspund: NU.

  9. a, zi așa! :))

Lasă un răspuns

