Actualizare

Am mai pus treburi pe la Umbra…, în caz că-i cineva tentat să mai arunce un ochi. Da, știu, n-are nici un haz să citești pe bucățele din cînd în cînd, uiți și cine erau nenicii, și ce voiau de la tine. Eu doar v-am zis.

3 responses to “Actualizare

  1. Aah, ce bine c-ai zis! Am tot verificat, la câteva săptămâni, până acu’ vreo trei-patru luni, când m-am lăsat păgubașă. Ia să văd unde-am rămas, știu sigur ca am trecut de capitolul ăla care pare identic, la prima vedere, cu unul de la început…

  2. sper să-l recunoști pe ăla citit, că mai urmează figuri d-astea. 🙂

  3. L-am dibuit. Și, mda, am sesizat ca se mai întâmplă. Sinceră să fiu, asta mă intrigă cel mai mult. Ahhh, ce de întrebăăări, abia aștept să înceapă să se limpezească povestea.

Lasă un răspuns

