Mi-ar plăcea o insulă mai mare

InsulaIndoielii2

Clic pe imagine, vă rog. Mulţumesc.

.

5 responses to “Mi-ar plăcea o insulă mai mare

  1. Imi place blogu’ ala, m-am abonat deja la el si am citit ceva articole. Interesant.

  2. Domne, nu cunosc blogul, nu cunosc omul, am aruncat o privire foarte de suprafatza, nici macar nu am citit mai mult de 1/2 din postul cel lung la care ne trimitzi. Nu pare prost, probabil ca nici rauvoitor. Dar, in ce priveste homeopatia, nu are (totala) dreptate. Si spun asta din proprie experientza repetata, si cu experientza a citorva alte persoane care s-au curarisit la acelasi homeopat de geniu ca si noi.

  3. Atunci, poate ar fi mai bine să citești tot. 🙂
    Sau poate nu. De ce să strici un excelent efect placebo? Pînă la urmă, important e să funcționeze.

  4. Ca sa fiu cat se poate de sincer, eu as prefera o insula adevarata, pe undeva prin Pacific sau/si prin Caraibe, cu tot confortul de 5 stele inclus si cu un drept de rezidenta permanenta pentru mine si prietenii mei… O nimica toata, adica… :))

  5. acuma, dacă pui așa problema, io ce să zic, să zic că nu? n-ai să vezi! 🙂

Lasă un răspuns

