Eu votez cu Nicusor

 Eu votez cu Nicuşor Dan. Prea puţin îmi pasă dacă e sau nu realist în promisiunile lui. Mă doare-n şlapi dacă va avea bani să-şi pună proiectele-n practică. De altfel, nici nu cred c-o să iasă primar. Spre deosebire de Simona Tache, nici nu pot să pun mîna-n foc că-i sută la sută sincer şi că sută la sută n-are nici un interes, nada, nîţ. (Oricum sînt genul sceptic, nu pot să cred pe nimeni doar aşaaaaa, pe cuvînt de cercetaş.) Eu îl votez că-mi pare alt gen de om şi alt maglavais de politician. Dacă mă-nşel o să aflu mai tîrziu. Îmi asum riscul. Am avut momente cînd m-am simţit foarte sigură în voturile mele şi, frăţioare!, ce ţepe-am luat. Adică mereu. Ştiţi.

Lasă, dacă e să iau ţeapă, măcar să iau de la unul care s-a străduit. De la unul care a părut a-nţelege ce vreau eu de la oraşul ăsta. Şi aşa mai departe, aş putea înşira multe motive, dar nu sînt eu aia care vă va convinge să-l votaţi sau să nu-l. Eu doar vă împărtăşesc decizia mea. Mulţumesc pentru atenţie.

3 responses to “Eu votez cu Nicusor

  1. Da, si eu il voi vota.

  2. Bine (re)venişi, A!

Lasă un răspuns

