Evoluția spirituală în varianta viermănoasă

bad-cat „De Sf. Parascheva, citeste din colectia noastra de Carti Religioase!” răcnește emag la mine, sub genericul „Cărți de referință pentru evoluția spirituală” și cu explicația: „De Sfânta Parascheva, ți-am selectat o serie de volume pline de invățături și inspirație, care să iți ghideze pașii in fiecare zi.
Comandă cărțile preferate și ți le aducem GRATUIT acasă!”

Și-mi toarnă toată lista de apucați viermănoși, în frunte cu arsenieboca.
Niște cărți adevărate nu mi-ar fi adus gratuit acasă. Dar cumplitul meșteșug de tîmpenie, încrîncenare și ură, ăla vine gratis, firește. Te rog, emag, eu fac comanda, iar tu trimite-mi și-un bonus: un oscior putred, să-l pup seara la culcare. Mulțumesc.

2 responses to “Evoluția spirituală în varianta viermănoasă

  1. Daca ar fi trait in zilele noastre, Arsenie Boca nu ar fi fost de acord cu marketingul ce se desfasoara in jurul lui. In vremuri staliniste a facut puscarie fara sa isi puna problema ca peste 60 de ani unii sa ii vanda cuvintele iar altii o sa le cumpere.

    L-ai citit pe Arsenie Boca ? L-ai cunoscut ? Nu, nu l-ai citit, nu l-ai cunoscut si nici nu ai intalnit oameni care l-au citit sau care l-au cunoscut. Atunci de ce il faci apucat viermanos ?

    Uite, nu te cunosc si nu ti-am citit cartile, dar daca as primi prin email de la emag vreo mesaj cu cartile tale, nu am sa spumeg pe bloguri ca imi toarna emagu` o lista cu pizde proaste si ofilite.

    Hai, sanatate si sa fie intr-un ceas bun.

  2. ia fugi tu de-aici, repede, şi nu te mai întoarce. mulţumesc.

Lasă un comentariu